„Udělá se nový základ přejezdu, protože ten stávající se pod auty houpe. Dojde i na jeho odvodnění. Před přejezdem vznikne žlab, aby zachycoval vodu," informoval vedoucí odboru výstavby Městského úřadu Kralovice Vlastimil Pech s tím, že uzavírka se příliš nedotkne vlaků, protože železniční trať v Kralovicích je zřídka využívána.

Čtyřdenní uzavírka postihne hlavně řidiče. Na druhý konec zátarasy se dostanou díky objížďce. Webové stránky města informují, že auta do 3,5 tuny a autobusy pojedou od křižovatky silnice I/27 se silnicí II/229 v Kralovicích do Kožlan. Po vozovce III/2291 přes Hradecko ke křižovatce se silnicí I/27 a po ní k železničnímu přejezdu v Kralovicích. Nákladní vozy musí jet po silnici II/229 přes Kožlany, Čistou, Příčinou do Rakovníka ke křižovatce s vozovkou II/227. Odsud se přes Kněževes dostanou ke křižovatce u Hořesedel a po silnici I/6 se dostanou na hlavní tah I/27, po němž přes Jesenici dojedou až k železničnímu přejezdu v Kralovicích.