Lidé, kteří dorazili na veřejné projednání posudku vlivu stavby v srdci města na životní prostředí, kritizovali i další části dokumentů.

Největší dopad bude mít Aréna na dopravu, na Denisově nábřeží vznikne dvouproudá silnice a auta přibudou i v okolních ulicích. „Píšete tu, že na Wilsonův most najede od Arény 625 aut, jedním směrem jich odjede 360, druhým 70. Co se stane s těmi zbylými 195 vozy? Spadnou do řeky?” žádal vysvětlení aktivista, čímž vyvolal v sále pobavený smích. Nakonec se ale odpovědi nedočkal. „V číslech může být chyba,” připustil Jan Martolos, jeden ze zpracovatelů dokumentace.

Plzeňané nebyli spokojeni ani s vysvětlením, proč se demolice Inwestu neřeší jako součást tohoto záměru. Vadilo jim ale i to, že posudek neobsahuje žádný odhad množství odpadu, které desítky obchodů vyprodukují. Aktivisté požadují vrácení dokumentace firmě k doplnění, podle Františka Čečila z Krajského úřadu, který má procesy EIA na starosti, to však už není možné. Vznesené připomínky musí do třiceti dnů zhodnotit zpracovatel posudku. „A na něm je, zda navrhne stavbu povolit, a s jakými podmínkami, nebo její vznik stopne,” vysvětluje Čečil.