Prestižní mezinárodní podnik obnáší 15 rychlostních zkoušek o celkové délce téměř 230 kilometrů.

Pro Pecha s Uhlem bude ale Barum Rallye tentokrát trochu jiná. Ačkoliv populární soutěž zařazenou do mistrovství Evropy už Plzeňané dvakrát vyhráli a celkem osmkrát stáli na stupních vítězů, letošní ročník rozjedou z hloubi startovního pole s číslem 91.

„Naše nové auto je postavené podle národní homologace a nesplňuje podmínky FIA, které platí v mistrovství Evropy. Původně jsme totiž chtěli startovat v mezinárodním šampionátu RGT, ale z toho nakonec sešlo," vyvětluje Pech. S porsche tak ve Zlíně odstartuje až jako první auto mezi závodníky, kteří jedou jen české mistrovství.

„Domácí šampionát je pro nás prioritou. Absolutní výsledky Barumky se ale budou vyhlašovat společně, takže máme šanci bojovat o celkové vítězství," konstatuje plzeňský pilot.

Při posledním díle českého mistrovství – Rallye Bohemia – skončila posádka EuroOil – invelt teamu druhá za Janem Kopeckým s tovární škodou a poprvé se letos prosadila na stupně vítězů.