Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
U Plzně se staví nejdelší železniční tunel v České republice
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
U Plzně se staví nejdelší železniční tunel v České republice
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
U Plzně se staví nejdelší železniční tunel v České republice
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
Razicí štít Viktorie už vyvrtal a zároveň také betonovými prstenci vyložil více než tři kilometry jižního tubusu tunelu, který se po dokončení s délkou 4150 metrů stane nejdelším železničním tunelem v České republice.
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
Tubus pod stropem tunelu, který stavbařům od ústí až k razicímu štítu přivádí vzduch, a vedle něj pásového dopravníku, který naopak od razicího štítu ven z tunelu vyváží vytěženou zem
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
Z této relativně malé kabiny se obří Viktorie ovládá.
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
Razicí štít Viktorie už vyvrtal a zároveň také betonovými prstenci vyložil více než tři kilometry jižního tubusu tunelu, který se po dokončení s délkou 4150 metrů stane nejdelším železničním tunelem v České republice.
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
Takřka v první linii, tedy mezi řeznou hlavou razicího štítu a samotným Chlumem, v těchto dnech stavbaři pracují na takzvaném přestrojování.
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus
Novináře k razicímu štítu dovezl takzvaný tunelový kabriolet, který jinak Viktorii zásobuje betonovými skružemi. Tři kilometry ujel za necelých deset minut.
Zdroj: DENÍK/Pavel Korelus