Na jedné straně zajímavý fotbal a vítězství Viktorie 3:2, na druhé straně nekonečné fronty u pokladen na lístky a stánků s občerstvením.

„Zajímalo by mě, kolik fanoušků odradilo od další návštěvy ligového zápasu zajištění prodeje vstupenek a kvalita a rychlost obsluhy ve stáncích. Pro vedení klubu připomínám, že už je 21. století,“ píše na webových stránkách FC Viktorie Plzeň jeden z rozhořčených návštěvníků zápasu, Stanislav Maciarz.

Více než půlhodinovou frontu na lístky si vystál Bohumil Šafařík z Plzně. „Před stadionem jsme byli před půl pátou, abychom si vyzvedli vstupenku zdarma pro manželku. Kolem pokladen byl ale obrovský dav lidí, který se nezmenšoval. Po dvaceti minutách jsme to vzdali. Potom jsme náhodou objevili pokladnu se vstupenkami na nekryté tribuny, ale i tak jsme se na stadion dostali, když běžela pátá minuta zápasu. Tohle už nechci zažít, příště si raději zajistím vstupenku v předprodeji,“ říká dlouholetý fanoušek klubu.

Vedení FC Viktoria reagovala na oprávněné stížnosti fanoušků omluvou, zveřejněnou hned druhý den na webových stránkách klubu.

„Omlouvám se všem návštěvníkům sobotního ligového zápasu za zbytečné prodlevy při prodeji vstupenek a u občerstvovacích stánků. Osobně jsem si před zápasem zkontroloval situaci u pokladen i u prodejních stánků a fanouškům musím dát za pravdu,“ uvádí v prohlášení sportovní manažer klubu Adolf Šádek.

„Učiním všechny kroky k tomu, aby se situace už neopakovala,“ slíbil na webu Viktorie manažer Šádek.