VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Dres Petra Jiráčka jde ve fanshopu na dračku

Plzeň - Fotbalisté Viktorie Plzeň prožívají letos nejúspěšnější rok ve stoleté historii klubu. Úspěchy svěřenců trenéra Pavla Vrby mají odezvu mezi fanoušky, o čemž se denně přesvědčují i v nově otevřeném fanshopu Viktorie v tribuně Městského stadionu ve Štruncových sadech.

14.12.2011
SDÍLEJ:

Zatím jen cvičně se za pult fanshopu postavil fotbalista Viktorie Plzeň David Limberský, který s prodavačkami Bárou Aubrechtovou (vpravo) a Nikolou Kolářovou představil včera kalendář Viktorie na rok 2012. Příští rok se počítá s tím, že si hráči roli prodFoto: DENÍK/Vlastimil Leška

Za necelý měsíc existence se nový fanshop dostal do povědomí příznivců západočeského klubu, kteří chtějí mít doma památku na veleúspěšnou sezonu.

„Nejvíc na dračku jdou šály, klubové i k zápasům Ligy mistrů. Velký zájem je také o dresy, nejvíce se jmény Petra Jiráčka, Pavla Horvátha a Václava Pilaře,“ říká Ondřej Těťál, který je pověřený vedením fanshopu Viktorie.

Největší příval zákazníků zažívá personál fanshopu v den ligových zápasů. To berou fanoušci prodejnu útokem. „Obchod je otevřený před zápasem, o přestávce i po utkání. Zájem tak velký, že nám musejí pomáhat členové bezpečnostní služby. Venku se tvoří fronty a bezpečnostní služba pouští zákazníky dovnitř po deseti lidech,“ vypráví Těťál.

Šály, čepice, dresy i oblíbené oblečení z kolekce Ligy mistrů prodávala Viktoria i při utkáních Ligy mistrů v pražském Edenu. „Největší zájem fanoušků jsme zaznamenali při utkáních s oběma velkokluby, Barcelonou a AC Milán. Nejvíce žádané byly šály vydané speciálně k utkáním Ligy mistrů,“ připomíná Ondřej Těťál.

Zákazníky v novém fanshopu Viktorie obsluhují sličné prodavačky Nikola Kolářová a Bára Aubrechtová, které si vzhledem k posledním úspěchům fotbalistů Viktorie a také blížícím se vánočním svátkům na nedostatek zákazníků stěžovat nemohou.

„Lidí chodí dost, lidé návštěvy fanshopu teď využívají, aby si nakoupili vánoční dárky pro své blízké,“ potvrzuje Nikola Kolářová.

„Nejvíce se teď vzhledem ke stávajícímu ročnímu období prodávají šály a zimní čepice. A také hrnečky se znakem Viktorie. Zákazníci také hodně využívají možnosti potisku dresů přímo v prodejně, nechávají si na ně vytisknout jména hráčů nebo dost často i jména svých dětí,“ doplňuje Bára Aubrechtová.

Ve fanshopu počítají do budoucna i s rozšířením sortimentu a po vzoru fanshopu plzeňských hokejistů chystá i Viktoria akce, kdy se za pult fanshopu postaví při vhodných příležitostech také samotní fotbalisté prvoligového týmu Viktorie.

Autor: Václav Vacek

14.12.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Plzeň očima Kamily Frumertové Kikinčukové
4

Plzeň očima Kamily Frumertové Kikinčukové

Václav Pejsar

Pejsar: Dostanou přes hubu. Venca je vtipnej, vzkázal Šour

Dopravní podniky odpustí černým pasažérům úroky

Plzeň - Pokutu zaplatit musí, úroky jim však budou prominuty.

Superdebata Deníku: ptejte se Babiše a dalších lídrů

Pokud chcete ještě něco vědět před volbami od kandidujících stran, máte šanci se zeptat právě teď. Deník ji vašim jménem položí už ve čtvrtek 19. října, tedy den před parlamentními volbami, desítce lídrů politických stran při závěrečné předvolební debatě v sídle listu.

Giorgio fashion Show pomůže malému Matýskovi

Plzeň - V plzeňském Parkhotelu se v pátek 27. října od 19 hodin uskuteční Giorgio fashion Show GOLD prestižní přehlídka špičkové módy českých a světových značek.

Houbaři mají mistra světa, bydlí v Řenčích

Blovice – V lese u Blovic se konalo 25. mistrovství světa ve sběru hub.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení